Σάββατο 13 Ιουνίου 2026

Ανοιχτή Επιστολή Ευχαριστιών στα Μέλη της ΔΙ.ΕΚ.ΔΗ & Μ.Μ.Ε από τον Πρόεδρο του Δ.Σ -Γιώργο Δ. Μοσκοβίτη


    Ηράκλειο 11 Ιουνίου 2026

Αγαπημένοι μου Φίλοι ,Συνεργάτες ,Συνάδελφοι στην « Διεθνή Ένωση Κρητών Δημοσιογράφων & Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης».

Εχθές ήμερα Τετάρτη 10 Ιουνίου 2026 όπως κάθε χρόνο τέτοια εποχή , πραγματοποιούμε ως ορίζει το Καταστατικό μας σύγκληση σε Έκτακτη Γενική Συνέλευση για να δοθεί η δυνατότητα μαζί με την πλειοψηφία του Δ.Σ ,να ενημερωθούν τα μέλη μας για τα πεπραγμένα του Δ.Σ αλλά και για το σχεδιασμό Λειτουργίας της Ένωσής μας κατά την περίοδο  του Καλοκαιριού αλλά και μετά.



Η Ενημέρωση αυτή γίνετε σε όλους τους Συναδέλφους μέλη μας που κατοικοεδρεύουν στο Νησί μας ,και για αυτούς λόγο εργασίας όταν προγραμματίζει η Ένωσή μας Γενικές Συνελεύσεις στην έδρα μας δηλαδή στην Αθήνα είναι αδύνατη η φυσική τους Παρουσία που όντως είναι απαραίτητη. 

Αυτό κάναμε και εφέτος με πολύ καλή όρεξη και  πάντα βάζοντας πάνω από όλα την σωστή λειτουργία της Ένωσης μας με πλήρη ειλικρίνεια και σε όλα τα θέματα μας , η διαφάνεια είναι το Α & το Ω των προσπαθειών μας.

Μετά την ολοκλήρωση της Έκτακτης Γενικής Συνελεύσεως και πρίν μαζέψω τα χαρτιά μου για το αρχείο της Ένωσης π.χ πρακτικά  κ.α , με περίμενε μια πολύ μεγάλη έκπληξη από τα μέλη της Δημοσιογραφικής μου Οικογένειας .

Όλοι μαζί , μου είπαν ‘’Πρόεδρε’’ που πας δεν τελειώσαμε …

Είδα τους φίλους και συνεργάτες μου να πλησιάζουν προς την μεριά μου μια τούρτα με κεράκια και εγώ απλά έμεινα άφωνος…

                                

                               


Ρίγη συγκινήσεις και δάκρυα χαράς εμπλούτισαν τα μάτια και την ψυχή μου για την απέραντη αγάπη και εκτίμησης τους ,στο πρόσωπο μου .

Στο σημείο αυτό θα ήθελα να σας εκμυστηρευτώ αγαπημένοι μου, Φίλοι, Συνεργάτες ,Αδέλφια μου ,ότι παρ’ όλο που μεγάλωσα πέντε παιδιά στην ζωή μου, ποτέ μα ποτέ δεν ξέχασα ούτε στέρησα τα παιδιά μου λόγο οικονομικών δυσκολιών ,ούτε στιγμή να γιορτάζω με όλα τα σχετικά όλα αυτά τα έθιμα περί γενεθλίων… κάτι που στερήθηκα στην ζωή μου πάρα πολλά χρόνια για εμένα.

Τα πρώτα γενέθλια που γιόρτασα στην ζωή μου ήταν το 2009 στην Αλεξάνδρεια της Αιγύπτου σε ηλικία 54 χρόνων και μέσα στην έκπληξη που μου έκαναν οι συμπατριώτες μου που ήταν στο γκρουπ της εκδρομής μας .


Παρών ήταν και ο Πάπας και Πατριάρχης Αλεξανδρείας & Πάσης Αφρικής κ.κ. Θεοδωρος Β’ ο οποίος ευλόγησε την Τούρτα , και αφού ευλόγησε εμένα και  την Μαρία μου ,μαζί σβήσαμε τα κεριά του εθίμου των Γενεθλίων μου.

Η ίδια έκπληξη με περίμενε και εχθές και μάλιστα στο Χωριό μου και στο Νησί μου  και μάλιστα  17 χρόνια μετά σε ηλικία πλέον των 71 ετών ,όταν αντίκρισα την Τούρτα που έφερε επάνω της το Σήμα της Ένωσης μας την αρπαγή της Ευρώπης.


Όσα λόγια ευχαριστιών και αν γράψω για όλους τους φίλους συναδέλφους και αδέλφια μου, είναι πολύ λίγα μπροστά στο μεγαλείο της αγάπης, της εκτίμησης στα πρόσωπα μας.

Όπως πριν 17 χρόνια στην Αλεξάνδρεια της Αιγύπτου ετών 54 ,έτσι και τώρα μαζί με τον Άγγελο της ζωής μου που πορευόμαστε μαζί στις χαρές, στις λύπες, και στον πόνο, σβήσαμε τα κεράκια των Εβδομήντα ένα  γενέθλιων μου .

Πρώτη φορά είδα τον Κρητικό Ήλιο για εμένα αυτός ο χαρακτηρισμός  να ανατέλλει Ημέρα Δευτέρα ώρα 6.00 π.μ στις 6 Ιουνίου το Έτος 1955.

Αυτήν την όμορφη στιγμή αγάπης ήθελα να την μοιραστώ μαζί σας αγαπημένοι μου φίλοι και απλά να εμπλουτίσω το τελείωμα  ψυχής μου με πολλές  ευχαριστίες ,και  με μερικές φωτογραφίες που εμπλουτίζουν την ζωή μας και θα αποτελέσουν όμορφες αναμνήσεις  στην σκέψη και την καρδιά μου !!!

                         

Οι παιδικοί μου φίλοι και αδέλφια μου Βασίλης Δρόσος και η Αγαπημένη σύζυγος του Έλσα Βουβάκη-Δρόσου που από μικρό παιδάκι είναι κοντά μου.

                           

                           

         Από τα βάθη της Καρδιάς μου Πολλά Ευχαριστώ...

                          Γεώργιος Δ. Μοσκοβίτης

                       Ερευνητής- Δημοσιογράφος.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΦΌΡΜΑ ΣΧΟΛΊΩΝ